Monday, May 18, 2015

Bebola Daging Pilihan Saya

Assalamualaikum..

Minat memasak? Suka mencuba resepi? Pernah teruja mencuba resepi "Swedish Meatball" ala Ikea? Tercari2 bahan utama untuk memasak? Meatball? Bebola daging terhangat di pasaran yang sesuai mencuba resepi kegemaran ramai dan yang pasti adalah halal.

CR telah mencuba resepi tersebut cuma diubahsuai mengikut bahan yang ada di dapur. Namun kurang kick jika tidak diletak jem perisa anggur or strawberry untuk menikmati kelazatan sempurna ala Ikea. Memang resepi tersebut menepati perasa sebenar di Ikea namun bila masak sendiri terasa heaven bila makan. Boleh tambah2 ikut suka. Dan yang utama adalah JIMAT.

Inilah jenama meatball yang highly recommended untuk mencuba resepi ini selain keenakan dan keempukan daging saiznya juga agak besar. Dengan harga pasaran RM 11.35 (Di SOGo) boleh lah mencuba resepi ini. Memang berbaloi dan sedap. Jenama AZMY adalah pilihan terbaik.

Dapatkan dipasaran sekarang jika teringin membuat hidangan western untuk keluarga tersayang. Hidangan petang Ahad sambil minum di laman (cehceh...imagine) .Anak2 pasti teruja dan suami pasti terliur..hahah...

K lah..saja nak show satu ketika dulu ketika mencuba resepi dengan bebola daging jenama AZMY. Selamat mencuba..resepi macam biasa sila google..rasa malas sudah nak copypaste..chiow...

No comments:

Post a Comment

Komen Yang Murni Sahaja.AMARAN Penulis TIada Kaitan Dengan Komen Negatif Yang Menjurus Kepada Sesiapa