Sunday, July 23, 2017

Style Celebrity Kesukaan

Assalamualaikum (^_−)☆,

Kali ini nak lari topik plak. Asyik pasal bridetobebyroselily dengan hal² peribadi yang merepek². Jom relax minda dengan beberapa topik menarik.

CL nak ceritakan celebrity yang CL suka stylo mereka. Kalau kebanyakn orang menjadi Victoria Beckham, JLO, The Kardishans & Jenners, HRH Kate Middleton tapi CL beza. Dan style CL suka dari dulu adalah dari Jessica Alba dan Sandra Bullock. Style mereka lebih santai dan tidak berlebih².

Sebagai wanita yang suka bergaya sudah tentu menjadi pilihan fesyen² terkini dan sentiasa ingin menonjolkan style masing² dengan cara tersendiri. Kerana faktor usia gaya JLO VB dan The Kardhasian Jenner adalah mengarut. Begitu juga style celebrity Korea. Kurang menarik minat CL.

Jadi kalau nak lihat. Boleh lah google dua celebrity ni. Bukan apa, banyak sangat sampai xlarat nak copy dan paste kat blog ini. (^▽^) anggap CL ni terlampau rajin. Yelah blogger lain dari tahun 2009 beratus² catatan sebulan.CL paling rajin seminggu tiga post. Hahaha (ヘ。ヘ)

Kalau nak tahu siapa celebrity pilihan CL boleh google atau cari saja di Pintrest. Jadi selamat bergoogle k.

Antara tips JA dan SB ni :

1. Jacket (mereka peminat jacket)

2. Blazer dan coat labuh

3. Boyfriend jeans (cutting besar dan berlipat di bawah)

4. Loose Long Sleeve Shirt

5. Loose kemeja labuh.

6. Kasut loafer

7. Beg sandang.

8. Beg sling.

9. Beg bimbit (satchel bag)

10. Cermin mata hitam (biasa)

Jadi tu wajib ada dalam list pakaian anda untuk follow style JA dan SB. Tips² ini dapat memberikan sedikit inspirasi kepada semua tentang gaya celebrity kesukaan CL.

XoXo,
Cik Lee

No comments:

Post a Comment

Komen Yang Murni Sahaja.AMARAN Penulis TIada Kaitan Dengan Komen Negatif Yang Menjurus Kepada Sesiapa