Wednesday, June 7, 2017

Romantic Wedding @ bridetobebyroselily

Assalamualaikum ヽ(´▽`)/,

Yeay akaun instagram bridetobebyroselily telah berfungsi semula. Kali ini CL akan share  konsep romantik wedding bersama bridetobebyroselily. Baru semangat nak share mengenai koleksi² yang ada.

Untuk makluman koleksi dress bridetobebyroselily berbentuk premium. Harganya memang boleh tahan agak mahal sedikit dari koleksi² orang lain. Namun begitu jangan risau. Dari segi material dan rekabentuk semuanya ada kelainan dari seller² lain.

Kali ini CL nak bincangkan konsep Romantik. Tidak ramai yang berani untuk membuat konsep ini kerana bimbang kos yang amat mahal. Tiada masalah jika anda ingin dapatkan sedikit idea dari koleksi bridetobebyroselily dan juga beberapa idea yang diy untuk merealisasikan impian anda sebagai bakal pengantin.

Untuk makluman, koleksi dress romantik dari bridetobebyroselily ini sangat cantik dan flowy. Koleksi romantik ini boleh didapati di instagram bridetobebyroselily.

Bakal pengantin boleh melakukan kerja² diy lain dalam merealisasikan impian perkahwinan romantik.

Jom semak idea² menarik dan simple untuk menciptakan suasana romantik dalam perkahwinan anda.

Semoga idea² dari CL dapat memberikan serba sedikit idea dan cara untuk menjimatkan wang anda disamping mendapatkan majlis yang diidamkan.

XoXo,
Cik Lee

No comments:

Post a Comment

Komen Yang Murni Sahaja.AMARAN Penulis TIada Kaitan Dengan Komen Negatif Yang Menjurus Kepada Sesiapa