Thursday, April 16, 2015

Happy Bornday to myself

Assalamualaikum..

Ade x yang rindukan hakak? Alalala..konpem ade kan..kan..kan...sori la tahun 2015 tahun terbz hakak..kalau masuk dalam datadotnet memang konpem hakak juara taw..

CR bukan xmp hapdet tp oleh krn hp CR ni RAM tecik je so CR amik keputusan meremovekan file blog ni sbb asik

heng dan full..Lagipun hobi CR mmg verangan je.Sesikit nk selpi. Mcm lawa je..tp mmg lawa ye wpun umo nan ado...

Well it is not to late to wish my self happy bornday yang ke sweet 3 series..hahahah..dah 3 series hakak ni rupo eh...tapi kena bangga tau wpun 3 series kita bersyukur segala nikmat Allah swt yg berikan pada kita semakin hari semakin tak terhitung kasih sayangNYA pada hambaNYA ni yang kadang nauzubillah nakal..lupa untuk bersyukur.Jarang ucapkan alhamdulillah..Kurang memberi sedekah. Banyak menambah koleksi dosa dan kurang memgucap taubat padaNYA.

Impian sekecil sehingga sebesar impian hanya mampu didoakan.Jika tercapai maka digantikanlah lebih baik dari kita pohon kerana sesunguhnya Allah swt.itu maha penyayang dan tahu apa yang terbaik untuk hambaNYA.

Ape pun CR mengharapkan yang terbaik untuk kita semua muslimin dan muslimat...sebarkan doa dan salam..semoga mereka juga mendoakan kita dalam solat mereka.

Last but not least, i love my family to the moon and back. Hargailah mereka yg tak putus menyayangimu dan mendoakan kesejateraan keatas kamu.Senantiasa disisi waktu sukar dan duka.Senantiasa menerima diri ini seadanya.

Chiow...

No comments:

Post a Comment

Komen Yang Murni Sahaja.AMARAN Penulis TIada Kaitan Dengan Komen Negatif Yang Menjurus Kepada Sesiapa