Assalamualaikum,
Hati CL ni bengkek je dengan Lazada Malaysia. Dah dua minggu refund tak clear² 。・°°・(>_<)・°°・。
Bengang sangat. Apa ntah susah sangat nak refund duit orang. Dah la chat sibuk, kol berkali² pun masih sama juga. Xsettle masalah ini. Nak kata beribu tu tak lah. Tapi tetap duit. RM150. Memang tak puas hati.
Bila ntah nak selesai masalah ini. Kita je nak usaha. Dia nama nak return call, nak respond email harammmm kot ada. (ง ˙ω˙)ว rasa nak tumbuk je.
Lazada oh Lazada. Dah semakin teruk. Mujur sekarang dah kurang shopping Lazada. Semua beli COD je. Kalau camnilah service Lazada untuk refund. Jeran lah nak shopping lagi.
Kita beli dengan Lazada ini dah lama. Dah macam² barang kita beli tapi bila dah melibatkan pakaian ini selalu bad idea. Jangan beli di Lazada berkaitan pakaian. Selalunya hanya 10% sahaja yang trusted seller. Yang lain, bukan xboleh percaya. Tapi nak update stock product available pun susah.
Sudahnya menyusahkan pelanggan. Dan kita plak yang bersusahpayah nak dapatkan duit kita semula.
Jadi harapan akan datang semua peminat Lazada lebih berhati². Jangan terkena seperti CL. Sebab itulah, Customer Chat Online pun busy memanjang.
Fed up betul ~( ´•︵•` )~_ノ乙(、ン、)_
XoXo,
Cik Lee
No comments:
Post a Comment
Komen Yang Murni Sahaja.AMARAN Penulis TIada Kaitan Dengan Komen Negatif Yang Menjurus Kepada Sesiapa